zondag 3 januari 2016

Vietnam - HCMC, Hoi An en Hue

Time flies when you're having fun en dat blijkt maar weer uit mijn verwaarloosde blog..
Inmiddels ben ik al 2,5 week in dit prachtige land dus tijd voor een update van de eerste 1,5 week.
Vanuit Cambodja ben ik de grens overgestoken en kwam ik in Ho Chi Minh City terecht. Hier lekker rondgewandeld en gefeest. De stad heeft veel Franse invloeden en stikt van de Franse gebouwen en goede koffietentjes, leuk!





Vanuit HCMC vloog ik naar Hoi An waar ik uiteindelijk een week ben gebleven. Hier is Katelijne ook naartoe gekomen vanuit Cambodja en zo konden we gezellig samen kerst vieren. Hier ontmoette ik ook een hele leuke groep mensen waar we een week mee zijn verder gereisd.
Vanuit Hoi An nog gescooterd naar het strand en de bergen en dus kerst gevierd en in het stadje rondgelopen. 











Lichtjesfestival

Kerst 


Op tweede kerstdag is de hele groep van hoi an naar hue gereden. Deze bergpas staat bekend als de top gear pass en hoewel het weer tegenzat en ik ben aangereden (...) was het een prachtige rit! 
Oudhuisgenoot Jaap was toevallig die avond in Hue en we hebben gezellig nog een kerstborrel gedaan.





Na Hue zijn we al verder gereisd naar Phong Nha NP en Hanoi maar dat komt de volgende keer weer. Het is voor nu even genoeg geweest ;-)

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Liefs Door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten