maandag 24 augustus 2015

Weer op reis!

Lieve allemaal,

Deze website heb ik ruim twee jaar geleden in het leven geroepen om wat van mijn ervaringen te delen tijdens mijn eerste solo backpacktrip naar Indonesië. 
Die eerste reis smaakte naar meer (en langer!) en zo is al snel het plan ontstaan om er vóór mijn co-schappen een half jaar tussenuit te gaan. 
Dat plan is inmiddels doorgezet en ik vlieg volgende week zondag naar Sydney. Hier studeert Sascha momenteel dus een eenzame start van mijn reis zal het niet worden ;-).
De week erna komt ook Didi in Sydney aan (Ja!! Kikkerfeestje Down Under!!) en wij zullen samen naar Cairns vliegen om daar onze camper roadtrip van 4,5 week naar Brisbane te starten. In Brisbane neem ik afscheid van Didi en vlieg ik door naar Azië, waar sowieso Borneo en de Filipijnen op de planning staan. Voor de rest staan alle opties open ;-)

Ik heb ontzettend veel zin om te vertrekken en te zien wat er allemaal op mijn pad komt! 
Mocht je het leuk vinden op de hoogte te blijven, dan kun je op deze website af en toe een update vinden. Geen idee nog hoe fanatiek ik wat neer zal pennen..
Voor de echte diehards is het mogelijk je e-mailadres (in het menu rechts) in te vullen zodat je wordt gemaild zodra ik een nieuw verslag heb geplaatst.

Oja: mede mogelijk gemaakt door Sas: mijn Australische nummer is +61478572211.

Veel liefs,
Door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten