maandag 14 september 2015

Sydney

Lieve allemaal,

Inmiddels heb ik mijn eerste week overleefd. We hebben het eigenlijk vooral heel druk met genieten en chillen dus een heel uitgebreid verslag zal het waarschijnlijk niet worden (swimming pool is waiting!).
De eerste 5 dagen heb ik in Sydney doorgebracht. Hier heb ik dingen met sas ondernomen en later kwam Didi ook aan. Sydney is een leuke stad en de Australiërs zijn relaxt en heel vriendelijk. Inmiddels zijn Didi en ik aangekomen in het noorden van de oostkust, in Cairns. We hadden na al het slenteren door de stad wel zin gekregen in zon en zee en dat vind je hier (al mag je niet in de zee zwemmen ivm de crocs). We zitten nu in het meest afschuwelijke party hostel van Cairns (gilligans) en de wet shirt contest van gisteren overtrof zelfs de meest ordinaire aflevering van Georgie Shore maar stiekem hebben we geloof ik wel de tijd van ons leven ;-). Dat feesten 'moet' natuurlijk af en toe ook gebeuren. Ook ontmoeten we ontzettend veel leuke mensen dus vooralsnog geen reden om heimwee te krijgen ;-).

Hierbij even wat foto's van de kleine week Sydney. Later meer over Cairns en omgeving, want we hebben een hoop mooie dingen gepland!














Bondi to Coogee walk; wandeling van een paar uur langs de kust van Sydney





Ferry naar Manly 





Hike in de blue mountains (natuurgebied paar uur vanaf Sydney). Benen protesteren nog steeds..









Dat was het voor nu, jullie horen nog van me!

Liefs Door 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten