dinsdag 24 november 2015

Filipijnen - Palawan: Coron

Tijdens het schrijven van dit blogbericht heb ik nog maar net al het zand en zeewater van me afgespoeld wat ik de afgelopen 5 dagen heb verzameld tijdens een onvergetelijke zeiltrip van Coron naar El Nido. Omdat het allemaal nog even moet bezinken en ik wacht op een hoop foto's van andere medereizigers plaats ik dit keer een wat korter bericht met alleen de foto's van de dagtrips die ik in Coron heb gedaan. Ik was hier een aantal dagen voordat mijn zeiltrip begon en zag alvast hoe mooi Palawan is. Ik verbleef in een gezellig hostel en spendeerde de dagen snorkelend in lagoons en bountystranden gevolgd door heerlijk seafood - lobster, gamba's, you name it. Kijk verder voor een artikel vol 'fifty shades of blue'..


















Oh, en terwijl ik dit schrijf staat er een man hartstochtelijk 'hopelessly devoted to you' te zingen. Wat is dat toch met die zingende Filippinos??

Tot volgende week!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten